دانلود گزارش کارآموزی مونتاژ پراید

تعداد صفحات: 38 فرمت فایل: word کد فایل: 4075
سال: 1385 مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی مکانیک
قیمت: ۸,۶۰۰ تومان
دانلود فایل
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه دانلود گزارش کارآموزی مونتاژ پراید

    ایستگاه 1 : ایستگاه نوار سقفی

    کد کارگر مشغول به کار : A

    مراحل اصلی فعالیت :

    325 TP : پاک نمودن شیار مخصوص نوار سمت چپ توسط مایع پاک کننده و زدن ماستیک

    001 TP : چسباندن زه سمت چپ و زدن چسب کاغذی به دو سر زه سقف به منظور ثابت نگهداشتن آن .

    326 TP : پاک نمودن شیار مخصوص نوار سقف سمت راست توسط مایع پاک کننده و زدن ماستیک .

    290 TP : چسباندن زه سمت راست و زدن چسب کاغذی به دو سر زه سقف به منظور ثابت نگهداشتن آن .

    زمان استاندارد برای نصب قطعات :

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    < >زه های مشکی رنگ ماستیک « مشکی رنگ » برای چسباندن زه روی سقف

    1 زدن ماستیک به شیار                        (01)1 چسباندن زه و زدن چسب کاغذی

     

    ایستگاه 2 : دیاق سپر و محل لوله سوخت

    کد کارگر مشغول به کار : OG

    مراحل اصلی فعالیت :

    003 TP : درگیر نمودن مجموعه لوله ترمز و نیز بین به زیر بدنه و جا زدن بست پلاستیکی و ثابت کردن لوله ترمز چرخ سمت چپ از مجموعه لوله های زیراتاق به سمت مذکور در محدوده روی شاسی عقب .                                         

    015 TP : نصب پایه کناری سپر عقب همراه خار مربوطه آن توسط چند عدد پیچ سمت راست و چپ .

    034 ISI : ثابت کردن مجموعه لوله های سوخت و ترمز زیر اتاق در قسمت انتهای اتاق توسط بست های پلاستیکی و قرار دادن لوله ترمز چرخ عقب راست به داخل براکت نگهدارنده لوله

    010 TP : نصب دو عدد درپوش داخل آستر گلگیر عقب و یک عدد درپوش زیر سپر عقب سمت راست .

    583 TSI : جا زدن سر شیلنگ لاستیکی مجموعه برگشت بنزین به سر لوله مربوط به برگشت بنزین موجود روی مجموعه لوله های ترمز و بنزین اصلی .

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    < >لوله سوخت خارهای زیر گلگیر بست های پلاستیکی پایه های فلزی سپر عقب درپوش برای زیر گلگیر پیچ 2 محل سوخت لوله 

    ایستگاه 2 : نصب لوله سوخت 

    کد کارگر مشغول به کار : GO

    مراحل اصلی فعالیت :

    854 TP : جا زدن 5 عدد خار خاکستری داخل گلگیر و یک عدد برای گوشه پایینی گل پخش کن جلو سمت راست .

    364 TP : نصب یک عدد درپوش چهار گوش روی ستون جلو راست .

    284 TP : نصب گل پخش کن زیر چران جلو توسط خارهای مربوطه .

    006 TP : بستن پیچ های مجموعه لوله ترمز از داخل محفظه موتور .

    175 TP : نصب لوله ترمز و بنزین به زیر شاسی توسط 4 پیچ .

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    < >5 عدد خار خاکستری بر روی نصب گل پخش کن و زیر گلگیر گل پخش کن مشکی رنگها برای جلو بست مخصوص و پیچ بای نصب لوله سوخت درپوش مشکی رنگ چهار گوش 

    3 نصب لوله سوخت

     

    ایستگاه 4 : لوله سه قلو 

    کد کارگر مشغول به کار : OH

    مراحل اصلی فعالیت :

    012 TP :  جا زدن چهار عدد خار خاکستری داخل گلگیر و یک عدد برای گوشه پایینی گل پخش کن جلو سمت چپ .

    189 TP : نصب دو عدد درپوش داخل گلگیر سمت چپ . 

    021 TP : نصب دو عدد بست مشکی رنگ نگهدارنده سیم کشی زیر است گلگیر جلو سمت چپ داخل محفظه چرخ .

    815 TP : نصب براکت وسط منبع شیشه شور توسط دو عدد پیچ به زیر آستر گلگیر سمت چپ .

    016 TP : نصب مجموعه لوله برگشت بنزین توسط 3 عدد پیچ در قسمت عقب به زیر شاسی .

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    < >4 عدد خار مشکی رنگ برای گل پخش کن و زیر گلگیر . براکت فلزی برای منبع شیشه شور . بست مخصوص مشکی رنگ برای نصب سیم کشی زیر آستر جلو سمت چپ . پیچ و بست مخصوص برای نصب مجموعه لوله برگشت بنزین .

    4 نصب مجموعه برگشت بنزین

     

    ایستگاه 4 : کابل ترمز دستی عایق حرارت گیر 

    کد کارگر مشغول به کار : HO

    مراحل اصلی فعالیت :

    016 TP : نصب عایق حرارت گیر اگزوز توسط 3 عدد پیچ .

    017 TP : عبور دادن کابل ترمز دستی از زیر به داخل اتاق و ثابت کردن آن به زیر بدنه .

    013 TP : مونتاژ قلاب اگزوز و نصب آن زیر اتاق توسط دو عدد پیچ و قرار دادن حلقه های لاستیکی مربوط.

    631 TP : اتصال عایق حرارت گیر دوم برای خودروهای CNG.

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    < >سینی حرارتی کابل ترمز دستی بست اگزوز

    5 نصب عایق حرارت گیر اگزوز

     

    ایستگاه 4 : جعبه فرمان 

    کد کارگر مشغول به کار : OG

    مراحل اصلی فعالیت :

    284 TP : نصب گل پخش کن زیر چرخ جلو توسط خارهای مربوط به سمت چپ .

    008 TP : نصب مجموعه جعبه فرمان « ابتدا درگیر کردن پیچ ها و سپس محکم کردن آنها ».

    020 TP : نصب سه عدد خار نگهدارنده لوله های ترمز چپ و راست چرخ های جلو در محفظه موتور شامل دو عدد در سینی جلویی و یک عدد روی آستر گلگیر چپ .

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    < >گل پخش کن مشکی رنگ سه عدد خار نگهدارنده لوله های ترمز مجموعه جعبه فرمان

    6 و (06)6 جعبه فرمان

     

    ایستگاه 5 : پرایمر

    کد کارگر مشغول به کار : OF

    مراحل اصلی فعالیت :

    294 TP : زدن پرایمر مشکی رنگ به کادر شیشه عقب توسط قلم مو

    149 TP : زدن پرایمر مشکی رنگ به کادر شیشه جلو توسط قلم مو

    048 TP : عبور شیلنگ شیشه شور از سوراخ درب موتور و قرار دادن در موقعیت مناسب روی گلگیر جلو راست و نصب نازل به روی درب موتور .

    078 TP : نصب خارهای میل درب موتور و نصب میله نگهدارنده درب موتور بر روی آنها

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    < >ماده پرایمر مشکی رنگ شیلنگ آبپاش میله نگهدارنده درب موتور نازل آبپاش  

     

     

     

     

     

     

     

     

    7 زدن پرایمر مشکی رنگ      01) 7 عبور شیلنگ شیشه شور از سوراخ درب موتور

     

    ایستگاه 5 : سه راهی ترمز 

    کد کارگر مشغول به کار : FO

    مراحل اصلی فعالیت :

    067 TP : بستن موقت لوله های ترمز و چرخ های عقب به شیر سه راهی ترمز و بستن مجموعه به دیواره محفظه موتور .

    068 TP : محکم کردن چهار لوله مرتبط به شیر سه راهی ترمز مربوط به چرخ های عقب و جلو روی دیواره محفظه موتور .

    196 TP : جا زدن گرد گیرهای دور لوله گاز کولر داخل محفظه موتور روی سینی جلو پا .

    ??? TP : گذاشتن مجموعه کولر روی کانوایر و جدا کردن گردگیرهای دور لوله از مجموعه .

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    < >سه راهی ترمز گردگیرهای مخصوص مشکی رنگ برای سینی جلو پا مجموعه کولر

    9 سه راهی ترمز

     

    ایستگاه 5 : گردگیر کف

    کد کارگر مشغول به کار : HO

    مراحل اصلی فعالیت :

    023 TP : جا زدن خارهای مشترک نگهدارنده سیم کشی عقب و کابل قفل باز کن درب باک و درب صندوق عقب به تعداد 7 عدد روی تراورس طولی سمت چپ پایین .

    002 TP : نصب 9 عدد درپوش سینی کف و جلوی پا قسمت پایین و یک عدد زیر صندلی عقب ، دو عدد درپوش کوچک در قسمت جلو وسط و درپوش های تراورس طولی در رکاب درب دو طرف اتاق .

    188 TP : نصب درپوش های سینی جلو پا قسمت بالا داخل اتاق .

    229 TP : نصب درپوش های زیر صندلی عقب سمت چپ و راست .

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    < >خارهای سیم صندوق عقب 9 عدد درپوش مشکی رنگ ریز برای کف اتاق

    10 9 عدد گردگیر سینی کف

     

    ایستگاه 5 : لچکی و چراغ خطر سمت چپ

    کد کارگر مشغول به کار : BO

    مراحل اصلی فعالیت :

    112 TP : جا زدن شیشه مولدینگ سمت چپ و گیر دادن و بستن مهره های مربوط در مدل های 4 درب .

    278 TP : نصب خطر عقب سمت چپ .

    076 TP : زدن ضربه گیرهای نمدی جای زاپاس و جای جک .

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    < >شیشه لچکی سمت چپ و مهره های مربوطه . چراغ خطر سمت چپ و مهره های مربوطه . 4 عدد تیکه نمدی .

    8 نصب لچکی

     

     

     

     

     

     

     

    19   نصب چراغ خطر                       165 4 عدد ضربه گیرهای نمدی زاپاس

     

     

    ایستگاه 6 5: سیم کشی صندوق

    کد کارگر مشغول به کار : BO

    مراحل اصلی فعالیت :

    420 TP : نصب بست کمربندی پیله دار برای ثابت کردن سیم کشی داخل صندوق عقب و سیم درب باز کن درب صندوق به آستر گلگیر عقب چپ .

    422 TP : هدایت سیم کشی عقب زیر تابلت و زدن بست های آن .

    328 TP : عبور سیم سوئیچ لای درب عقب راست .

    322 TP : عبور سیم سوئیچ لای درب عقب چپ .

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    < >بست کمربندی پیله دار پیچ 32 هدایت سیم پیچی به زیر تابلت عقب

    ایستگاه 6 : سیم کشی صندوق 

    کد کارگر مشغول به کار : OD

    مراحل اصلی فعالیت :

    077 TNG : زدن خارهای نگهدارنده دسته جک

    211 TNG : هدایت سیم کشی عقب روی آستری گلگیر عقب راست و ثابت کردن آن توسط بست کمربندی و دو عدد برچسب نگهدارنده .

    324 TP : هدایت کابل قفل باز کن باک از داخل صندوق به پشت درب باک

    438 TP : ثابت کردن سیم کشی عقب داخل صندوق چپ و راست توسط چسب های ورقه ای و همچنین روی تقویت لولا و آستری درب صندوق عقب توسط بست های موجود .

    193 TP : نصب موقت دو عدد پیچ ضربه گیردار پایه کندانسور کولر به تراورس بالایی رادیاتور .

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    < >خارهای مخصوص .چسب ورقه ای . پیچ ضربه گیر مخصوص

    (01) 11 ثابت کردن سیم کشی عقب توسط چسب های ورقه ای

     

    ایستگاه 6 : صافی بنزین 

    کد کارگر مشغول به کار : BO

    مراحل اصلی فعالیت :

    287 TP : نصب درپوش های جای زاپاس

    313 TP : جا زدن ضربه گیر قلافی فنر درب صندوق عقب

    91 TSI : نصب سیستم کنترل فشار هوای باک همراه با واشر لاستیکی و گرد گیر مربوطه قسمت بالایی آستر گلگیر عقب سمت چپ توسط یک پیچ و یک مهره و ثابت کردن سر یکی از شیلنگ ها توسط گرد گیر مربوطه بر روی گلگیر زیر سپر عقب .

    417 TSI : جا زدن دو عدد بست کمربندی روی آستر گلگیر جلو چپ .

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    < >صافی دو قلو « منبع تقطیر » بنزین . ضربه گیر قلافی فنر .بست کمربندی . درپوش مشکی رنگ .

    12 سیستم کنترل فشار هوای باک                       165 4 عدد درپوش جای زاپاس

     

    ایستگاه6 : سیم کشی کف 

    کد کارگر مشغول به کار : DO

    مراحل اصلی فعالیت :

    210 TP : هدایت سیم کشی عقب روی آستری گلگیر عقب چپ و عبور آن از سوراخ به داخل صندوق و ثابت کردن آن توسط چسب های ورقه ای و نگهدارنده .

    332 TP : عبور دادن کابل قفل باز کن درب صندوق و به داخل صندوق

    340 TP : نصب سیم کشی عقب در محدوده تراورس مرکزی اتاق و چسباندن بر چسب های نگهدارنده .

    334 TSI : حمل سیم کشی عقب و نصب آن در محدوده رکاب سمت چپ.

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    < >سیم های برق کف و صندوق عقب اهرم باک بنزین و صندوق عقب چسب ورقه ای . نمدی زیر داشبورد .

    13 سیم کشی کف و ثابت کردن آنها با چسب ورقه ای

    34 نصب سیم کشی عقب در محدوده تراورس مرکزی اتاق

     

    ایستگاه 6 : مکانیزم برف پاک کن 

    کد کارگر مشغول به کار : FO

    مراحل اصلی فعالیت :

    053 TP : عبور دادن آنتن از سوراخ بیرونی ستون جلو چپ توسط ابزار مخصوص ، بستن پیچ های مربوط به روی ستون « در پرایدهای قدیم » .

    053 ـ TP : عبور دادن آنتن از سوراخ بیرونی ستون جلو چپ توسط ابزار مخصوص ، بستن پیچ های مربوط به روی ستون « در پرایدهای قدیم » .

    098 ـ TP : جا زدن مکانیزم برف پاک کن جلو و قرار دادن اولین بوش و بستن مهره محور برف پاک کن و قرار دادن قطعه حفاظتی محور برف پاک کن .

    062 ـ TP : نصب مجموعه سیم سقف و کابل آنتن به ستون جلو چپ و تراورس های سقف و ثابت کردن کابل آنتن داخل بست فلزی بدنه در ناحیه زیر داشبورد .

    081 ـ TP : عبور سیم کلاچ از محفظة موتور به داخل اتاق .

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    اهرم و پیچ های برف پاک کن .

    سیم آنتن .

    14 ـ مکانیزم برف پاک کن 15 ـ عبور سیم کلاچ از محفظة موتور به داخل اتاق

    ایستگاه 7 : ترمز دستی

    کد کارگر مشغول به کار : OB

    مراحل اصلی فعالیت :

    035 ـ TP : نصب براکت عقب کنسول با دو عدد پیچ و نصب براکت کوچک جلویی و اهرم ترمز دستی توسط دو عدد پیچ .

    331 ـ TP : ثابت کردن کابل ترمز دستی روی کف اتاق سمت عقب توسط قطعه ای فلز و پیچ نمودن قطعه فلزی روی کف اتاق .

    359 ـ TP : عبور دادن سیم درجه باک بنزین از دریچه فلزی باک .

    279 ـ TNG: نصب دسته جک روی خارهای مربوطه .

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    اهرم ترمز دستی .

    براکت عقب .

    بست های مخصوص برای ثابت کردن کابل ترمز دستی .

    16 ـ ثابت کردن کابل ترمز دستی

    (02) (01)16 ـ بست های کابل ترمز دستی

    ایستگاه 7: رله فن رادیاتور

    کد کارگر مشغول به کار : OF

    مراحل اصلی فعالیت :

    327 ـ TP : بستن اتصال آهن سیم کشی عقب به تراورس زیر صندلی راننده .

    329 ـ TNG : نصب گلوئی فلزی باک بنزین زیر آستر گلگیر عقب سمت چپ .

    134 ـ TP : نصب مجموعه نعلبکی درب گلویی باک توسط دو عدد پیچ به اتاق .

    209 ـ TP : بستن پیچ دستگیره کامل قفل باز کن درب باک و درب صندوق عقب .

    150 ـ TP : نصب کابل قفل باز کن درب باک و درب صندوق روی بست های روی رکاب .

    349 ـ TSI : نصب رله فن رادیاتور به آستر گلگیر سمت چپ .

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    نعلبکی درب گلویی باک

    رله فن

    دستگیره ها

    34 ـ اتصال آهن سیم کشی به زیر صندلی راننده

    17 ـ نصب رله فن به روی آستر گلگیر جلو چپ

    ایستگاه 7: نوار دور درب راست و چپ

    کد کارگر مشغول به کار : AO ، OA

    مراحل اصلی فعالیت :

    057 ـ TP : نصب لولای کنترل کننده درب جلو راست شامل انحنای آن توسط دو عدد مهره و زدن پین مربوط به محور آن .

    063 ـ TP : نصب نوار لاستیکی مشکی رنگ درب جلو سمت راست .

    065 ـ TP : نصب نوار لاستیکی مشکی رنگ درب عقب سمت راست .

    578 ـ TP : نصب نوار شیشه ای بغل پا سمت راست .

    056 ـ TP : نصب لولای کنترل کننده درب جلو چپ .

    064 ـ TP : نصب نوار لاستیکی مشکی رنگ درب جلو سمت چپ .

    066 ـ TP : نصب نوار لاستیکی مشکی رنگ درب عقب سمت چپ .

    577 ـ TP : نصب نوار شیشه ای بغل پا سمت چپ .

    18 ـ نصب نوارهای دور درب های خودرو

    ایستگاه 7 : لچکی و چراغ خطر سمت راست

    کد کارگر مشغول به کار : CO

    مراحل اصلی فعالیت :

    633 ـ TNG : اتصال کانال خروجی لوله به داخل صندوق .

    225 ـ TP : جا زدن شیشه مولرینگها سمت راست و گیر دادن و بستن مهره های مربوطه در مدل های 4 درب .

    277ـ TP : نصب چراغ خطر عقب سمت راست توسط چهار مهره در کلیه مدل ها .

    645 ـ TP : نصب سیم کنتاکت .

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    شیشه لچکی سمت راست با مهره های مربوطه .

    چراغ خطر سمت راست با مهره های مربوط .

    8 ـ نصب لچکی

    19 ـ نصب چراغ خطر 618 ـ سیم کنتاکت

    ایستگاه 8 : صافی بنزین

    کد کارگر مشغول به کار : OF

    مراحل اصلی فعالیت :

    650 ـ TNG : اتصال براکت کوچک نگهدارنده رله های CNG به دیوار جلو داخل .

    090 ـ TSI : نصب مجموعه فیلتر بنزین روی براکت مربوطه .

    286 ـ TSI : نصب براکت کنیستر و براکت واسطه بدنه .

    759 ـ TP : نصب دو عدد پیچ ضربه گیر داخل محفظه موتور سمت چپ .

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    فیلتر بنزین و براکت مربوطه .

    براکت های رله های سه قلو و کنیستر

    پیچ های ضربه گیر .

    20 ـ فیلتر بنزین 36 ـ براکت کنیستر

    ایستگاه 8 : اپراتور

    کد کارگر مشغول به کار : OH

    مراحل اصلی فعالیت :

    104 ـ TP : نصب دریچه کولر بر روی اپراتور و نصب مجموعه اپراتور توسط پیچ های مربوطه به دیواره سینی جلوی اتاق از داخل .

    087 ـ TSI : نصب پدال گاز به دیواره جلوی پا .

    102 ـ TSI : عبور دادن سیم شماره دو کولر از دیواره محفظه موتور .

    037 ـ TP : جا زدن لوله آبریز زیر کولر به اپراتور .

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    مجموعه سیستم اپراتور کولر و پیچ های مربوطه .

    پدال گاز

    شیلنگ آبریز کولر

    37 ـ شیلنگ آبریز کولر از داخل محفظه موتور

    (01)21 ـ مجموعه اپراتور و بخاری ( اپراتور در سمت راست تصویر معلوم است )

    ایستگاه 8 : سیم کشی اصلی

    کد کارگر مشغول به کار : BO

    مراحل اصلی فعالیت :

    026 ـ TP : بستن اتصال آهن سیم کشی صندوق توسط یک پیچ

    321 ـ TP : هدایت سیم کشی جلو روی داشبورد و جا زدن خارهای سیم کشی روی داشبورد و همچنین ثابت کردن آن توسط بست تسمه ای و اتصال کانکشن های مربوط به سیم کشی عقب و ثابت کردن سیم کشی روی دیواره بغل پا .

    845 ـ TP : جا زدن کابل آنتن بر روی بست های مربوط به سینی جلو پا .

    027 ـ TSI : نصب و عبور مجموعه سیم کشی جلو به منظور محفظه موتور همراه با کابل باز کن درب موتور و کابل آنتن روی آن و جا زدن رله های زیر داشبورد .

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    سیستم سیم کشی اصلی و فیوزها

    175 ـ سیم کشی اصلی خودرو ( رله های رنگی موجود در شکل مشاهده می شود )

    ایستگاه 8 : غبارگیر ( نمدی داشبورد )

    کد کارگر مشغول به کار : MO

    مراحل اصلی فعالیت :

    069 ـ TP : نصب عایق حرارت گیر بالایی دیواره محفظه موتور توسط چهار عدد مهره مشکی رنگ پلاستیکی .

    070 ـ TP : نصب عایق حرارت گیر پایینی دیواره محفظه موتور توسط 3 عدد مهره پلاستیکی مشکی رنگ و نصب 3 عدد خار نگهدارنده کابل آنتن .

    072 ـ TP : نصب غبارگیر لاستیکی بزرگ روی 4 شاخ جعبه فرمان از داخل اتاق و نصب براکت فلزی روی آن توسط 3 عدد مهره .

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    غبار گیر و براکت فلزی 4 شاخ

    خار کابل آنتن .

    عایق حرارت گیر و مهره های مربوطه .

    22 ـ غبار گیر لاستیکی روی 4 شاخ از داخل موتور

    (01)22 ـ براکت فلزی روی 4 شاخ از داخل اتاق

    ایستگاه 109 : چراغ نمره

    کد کارگر مشغول به کار : BO

    مراحل اصلی فعالیت :

    039 ـ TP : نصب قفل سوئیچی صندوق عقب و جا زدن نگهدارنده فلزی پشت آن .

    042 ـ TP : نصب لاستیکها دور لبه صندوق عقب

    280 ـ TP : قرار دادن جک داخل صندوق عقب در محل خود و بستن پیچ مخصوص نگهدارنده آن . 043 ـ TP : نصب خارهای حباب چراغ نمره و جا زدن لامپ های چراغ نمره .

    640 ـ TP : جا زدن خارهای قاب چراغ نمره .

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    نوار صندوق عقب .

    لامپ ها و خارهای چراغ نمره .

    قفل سوئیچی .

    پیچ مخصوص نگهدارنده جک .

    23 ـ خارهای حباب چراغ نمره

    ایستگاه 9 : ECU

    کد کارگر مشغول به کار : FO

    مراحل اصلی فعالیت :

    651 ـ TNG : قرار دادن زبانه اصلی ECU گاز در براکت کوچک نصب شده بر روی فایروال و اتصال سمت دیگر آن به براکت ECU بنزین به طور همزمان .

    190 ـ TP : نصب پایه رله سه قلو به سمت چپ محفظة داخل موتور .

    418 ـ TP : هدایت سیم کشی جلو به داخل محفظه موتور و ثابت کردن آن توسط بست کمربندی روی آستر گلگیر سمت راست و بستن اتصال آهن های سیم کشی روی آستر گلگیر جلو عقب و راست .

    664 ـ TSI : نصب پایه فلزی ECU به دیواره داشبورد فلزی توسط دو عدد پیچ .

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    پایه فلزی ECU

    بست کمربندی

    پایه فلزی رله سه قلو

    24 ـ ECU

    195 ـ پایه فلزی ECU

    ایستگاه 9 : آنتن

    کد کارگر مشغول به کار : MO

    مراحل اصلی فعالیت :

    031 ـ TP : هدایت و ثابت کردن سیم کشی جلو سمت چپ داخل آستر گلگیر با دو عدد بست مشکی رنگ نصب شده .

    763 ـ TP : جا زدن پایه آنتن ثابت در محل سقف خودرو و بستن کابل آنتن روی پایه آنتن از داخل اتاق .

    431 ـ TP : هدایت سیم کشی جلو از داخل آستر گلگیر به داخل محفظه موتور و زدن یک عدد نوار بست به روی آن .

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    پایه آنتن

    بست های مخصوص

    25 ـ بستن کامل آنتن روی پایه آنتن از داخل اتاق

    ایستگاه 10 : لادری راست و چپ

    کد کارگر مشغول به کار : CO

    مراحل اصلی فعالیت :

    059 ـ TP : نصب لولای کنترل کننده درب عقب راست شامل اتصال آن توسط دو مهره و زدن پی مربوط به محور .

    212 ـ TP : بستن سوئیچ روشنایی لای درب های سمت راست توسط 2 عدد پیچ .

    214ـ TP : جا زدن ضربه گیر سوئیچ روشنایی لای در بهای سمت راست .

    358 ـ TP : عبور سیم سوئیچ لای درب جلو راست و ثابت کردن آن توسط بر چسب .

    572 ـ TP : جا زدن کائوچویی دور میل قفل باز کن درب جلو راست .

    314 ـ TP : زدن ضربه گیرهای درب موتور روی تراورس رادیاتور .

    058ـ TP : نصب لولای کنترل کننده درب عقب چپ شامل اتصال آن توسط 2 مهره و زدن پین مربوط به محور آن .

    213 ـ TP : بستن سوئیچ روشنایی لای درب های سمت چپ توسط دو عدد پیچ .

    215 ـ TP : جا زدن ضربه گیر سوئیچ روشنایی لای درب های سمت چپ .

    352 ـ TP : عبور سیم سوئیچ لای درب جلو چپ و ثابت کردن آن توسط بر چسب .

    573 ـ TP : جا زدن کائوچویی دور میل قفل باز کن درب جلو چپ .

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    لولای کنترل کننده درب ها .

    ضربه گیر سوئیچ روشنایی درب ها .

    سوئیچ روشنایی لای درب ها .

    26 ـ سوئیچ روشنایی لای درب ها

    ایستگاه 10 : سقف

    کد کارگر مشغول به کار : MO

    مراحل اصلی فعالیت :

    022 ـ TP : ثابت کردن سیم کشی به ستون جلو چپ و تراورس سقف سمت چپ توسط خارهای مربوطه و برچسب های نگهدارنده و جا زدن کانکشن مربوط به سیم کشی اصلی .

    114 ـ TP : محل سقف جهت نصب .

    115 ـ TP : نصب سقف و جا زدن خارهای مربوط آن و عبور سیم چراغ سقف و چسباندن لبه های سقف به قسمت بالای کادر کلید درب های سمت چپ و راست .

    123 ـ TP : جا زدن کور کن جای دستگیره جلو سمت چپ .

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    موکت سقف

    برچسب های نگهدارنده

    خارهای مربوط به نصب سوکت سقف

    27 ـ نصب سقف

    ایستگاه 11 : کندانسور

    کد کارگر مشغول به کار : FO

    مراحل اصلی فعالیت :

    281 ـ TP : نصب کائوچویی لبه محفظه موتور

    660 ـ TP : اتصال کانکشن سیم کشی شماره 1 به سیم کشی اصلی در محفظه موتور سمت چپ .

    194 ـ TSI : عبور دادن کابل قفل باز کن درب موتور از میلة محافظ آن و بستن پیچ آن و هدایت سیم کشی جلو و نصب سیم کولر به زیر تراورس رادیاتور و نصب کندانسور و کولر .

    673 ـ TP : نصب لوله فشار قوی جلوی گاز کولر به کندانسور به طور موقت .

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    کائوچویی لبه محفظه موتور .

    کندانسور کولر .

    دستگیره ها .

    اهرم قفل درب ها .

    28 ـ کندانسور کولر

    ایستگاه 11 : پدال فرمان

    کد کارگر مشغول به کار : MO1

    مراحل اصلی فعالیت :

    073 ـ TP : نصب براکت فلزی روی عایق حرارت گیر پائینی دیواره محفظه موتور توسط دو عدد پیچ .

    083 ـ TP : قرار دادن مجموعه بوستر ترمز بر روی سوراخ های مخصوص از داخل موتور .

    084 ـ TP :در گیر کردن مجموعه پدال کلاج و ترمز به بوستر ترمز و بستن مهره های پدال به بوستر ترمز و مهره پائینی آن از داخل اتاق و همچنین بستن دو پیچ بالایی آن به زیر داشبورد فلزی .

    فلزات مورد نیاز در این ایستگاه :

    سیستم کلاج ترمز

    بوستر ترمز

    200 ـ درگیر نمودن مجموعه پدال کلاج و ترمز به زیر داشبورد

    196 ـ نصب مجموعه پدال فرمان (01)29 ـ بوستر ترمز

    ایستگاه 11 : پدال فرمان

    کد کارگر مشغول به کار : MO2

    مراحل اصلی فعالیت :

    038 ـ TP : جدا سازی سوئیچ فرمان و قفل درب ها .

    080 ـ TP : جا زدن کانکشن سیم کشی به کنتاکت زیر پدال ترمز و ثابت کردن سیم کشی جلو به پایه پدال ها و جا زدن خار نگهدارنده سیم کلاچ و درگیر نمودن سیم کلاچ با پدال گاز .

    088 ـ TP : نصب چهار شاخ فرمان بر روی میل رابط و بستن پیچ مربوطه .

    089 ـ TP : نصب سوئیچ فرمان و رگلاژ چهار شاخ فرمان و چک نمودن قفل فرمان .

    162 ـ TP : در گیر نمودن محور فرمان داخل هزار خار چهار شاخ نصب شده روی جعبه فرمان و بستن پیچ بالایی چهار شاخ و سفت کردن آن و بستن پوسته محور فرمان به زیر داشبورد و مجموعه پدال ها توسط مهره و پیچ مربوطه و در نهایت چرخاندن محور فرمان توسط ابزار مخصوص و سفت کردن پیچ تعبیه شده پایین چهار شاخ فرمان .

    679 ـ TP : اتصال میل دو شاخه بوستر ترمز بر پدال ترمز توسط پین و اشپیل .

    قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :

    محور فرمان

    پین و اشپیل

    30 ـ اتصال میل دو شاخه بوستر به پدال توسط پین و اشپیل

    300 ـ 4 شاخ 29 ـ درگیر نمودن محور فرمان داخل هزار خار 4 شاخ

    ایستگاه 12 : قفل درب ها

    کد کارگر مشغول به کار : OA ، AO

    مراحل اصلی فعالیت :

    138 ـ TP : جا زدن قفل سوئیچی روی درب و جا زدن خار فلزی پشت قفل درب جلو سمت راست 140 ـ TP : نصب کنترل کننده برقی قفل درب جلو راست و اتصال سیم آن با قفل داخلی .

    141 ـ TP : عبور دادن سیم کشی داخل درب از دیواره آستری درب و جا زدن گردگیرهای مربوطه و ثابت کردن آن داخل خارهای نگهدارنده .

    142 ـ TP : جا زدن خارهای نگهدارنده سیم کشی درب و خار نگهدارنده سیل قفل درب روی آستری درب جلو راست .

    145ـ TP : نصب دستگیره بیرونی درب جلو راست .

    146 ـ TP : نصب قفل داخلی درب جلو راست توسط 3 عدد پیچ و جا زدن سیل قفل داخلی خار نگهدارنده روی آستری درب .

    596 ـ TP : اتصال کانکشن کنترل کننده برقی قفل به سیم کشی درب جلو راست .

    167 ـ TP : عبور دادن سیم کشی داخل درب از دیواره آستری درب و جا زدن گرد گیرهای مربوطه و ثابت کردن بست های نگهدارنده و خار روی کانکشن سیم کشی درب جلو سمت چپ .

    168 ـ TP : جا زدن خار نگهدارنده سیم کشی درب و خار نگهدارنده سیل قفل درب روی آستری درب جلو چپ .

    171 ـ TP : نصب دستگیره بیرونی درب جلو سمت چپ .

    598 ـ TP : اتصال کانکشن کنترل کننده برقی قفل به سیم کشی درب جلو چپ .

    آزمایش جاده : Roll Test

    پس از گذشتن اتومبیل از خط نهایی و تکمیل شدن آن به ایستگاهی انتقال داده می شود که ایستگاه Roll Test نام دارد .

    موارد آزمایشی در این ایستگاه به ترتیب زیر طبقه بندی می شوند :

    1 ـ فوق ایمنی :

    باز بودن یا نداشتن پیچ های چرخ ها .

    باز بودن یا نداشتن پیچ های براکت و رام .

    باز بودن یا نداشتن پیچ های اکسل عقب .

    باز بودن یا نداشتن طبق .

    باز بودن یا نداشتن کمک فنر عقب .

    صدای غیر عادی فرمان

    نشتی بنزین( 1) باک 2) ریل سوخت 3 ) فیلتر )

    نداشتن ترمز

    نداشتن بست شیلنگ بنزین

    نداشتن اشپیل سیبک ها

    سیکل موجگیر ( 1 ـ نداشتن اشپیل 2 ـ باز بودن مهره ها )

    2 ـ ایمنی :

    کم بودن آب رادیاتور ( در حالت سرد بودن موتور )

    عملکرد چراغ روغن

    نشتی روغن ترمز ( 1 ـ چرخ ها 2 ـ 3 راهی )

    نشتی روغن موتور ( 1 ـ فیلترها 2 ـ فشنگی )

    نشتی روغن موتور ( سر یا ته میل لنگ )

    نشتی واسکازین ( 1 ـ گیربکس 2 ـ پلوس ها )

    نشتی ضد یخ

    نشتی اتصالات هیدرولیک

    باز بودن پیچ ها دسته موتور

    باز بودن مهره های بوستر ترمز

    باز بودن پیچ های باک

    نداشتن پین و اشپیل ترمز دستی .

    نداشتن مهره دسته گیربکس جلو

    3 ـ غیر ایمنی :

    اگزوز هوا می دهد .

    عدم مونتاژ صحیح کمک فنر عقب .

    موقعیت پدال ترمز ( 1 ـ پایین 2 ـ بالا ) می گیرد .

    باز بودن بست شیلنگ های مایع خنک کننده

    جا نبودن پایه ها رادیاتورها

    روشن ماندن چراغ عیب یاب .

    عملکرد کیلومتر شمار

    بیرون زدن دنده هوا

    موتور ( 1 ـ صدای غیر عادی 2 ـ بد کار کردن )

    تاب داشتن پولی های موتور

    Roll Test

    ایستگاه کارواش ( Water test ) :

    پس از آزمایش Roll Test و معیوب نبودن ماشین از نظر مورد های 1 ) فوق ایمنی 2 ) ایمنی 3 ) غیر ایمنی اتومبیل به این ایستگاه برای کیفیت آب بندی ماشین انتقال داده می شود .

    موارد آزمایشی در این ایستگاه به ترتیب زیر می باشند :

    عکس Water test

  • فهرست و منابع دانلود گزارش کارآموزی مونتاژ پراید

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

دانلود کارآموزی دانلود گزارش کارآموزی مونتاژ پراید , گزارش کارآموزی دانلود گزارش کارآموزی مونتاژ پراید , پروژه کارآموزی دانلود گزارش کارآموزی مونتاژ پراید , دانلود کارورزی دانلود گزارش کارآموزی مونتاژ پراید , گزارش کارورزی دانلود گزارش کارآموزی مونتاژ پراید , پروژه کارورزی دانلود گزارش کارآموزی مونتاژ پراید , کارآموزی در مورد دانلود گزارش کارآموزی مونتاژ پراید , کارورزی در مورد دانلود گزارش کارآموزی مونتاژ پراید , نمونه گزارش کارآموزی درباره دانلود گزارش کارآموزی مونتاژ پراید , گزارش کار در مورد دانلود گزارش کارآموزی مونتاژ پراید
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت